Bienvenido! Entrar Crear un nuevo perfil

Avanzado

nike air max thea beige

Enviado por ytujtjnhdf 
nike air max thea beige
04-September-2017 03:47


Met een strak nike air max thea sale en vrouwelijk ontwerp is de Nike Air Max Thea sinds het vrijgegeven een populair model onder vrouwen geweest. Toch is het niet alleen de stijl en het comfort dat deze Air Max sneaker een hit heeft gemaakt, maar ook de prachtige kleurenwegen die Nike ze heeft aangepakt - en de nieuwste release kan tot op heden de meest prachtige zijn. De Nike Air Max Thea "Metallic Silver" heeft een super glanzende tonale bovenkant voor een flitsende "sport ontmoet stijl" -ontwerp. Plus, ze zijn ook vervaardigd met een zachte textiel voering, hiel trekblad, comfortabele Solarsoft sokkel, en een zichtbare Air-Sole unit.

Vandaag krijg je nike air max thea zwart een zeer eenvoudige en sportieve look. Ik ben de laatste tijd gek op pastelkleding. Ik denk dat ze gewoon de perfecte schoenstijl zijn om de kloof tussen laarzen en sandalen te vullen. Ik hou absoluut van de kleur en past perfect bij mijn pluizige oversize jas. Een ander nieuw stuk dat ik in deze post draag, is de neutrale laser gesneden tas van Tamaris. De netral-schaduw ziet er mooi uit met blushy / nudy look en met koude grijs / steen outfits.

Het lijkt op het hele nike air max thea dames jaar van Nike met allerlei nieuwe versies van hun wereldberoemde Air Max-ontwerpen. Of het nu gaat met de Ultra, Flyknit, Zero of Premium variaties, is het Swoosh-merk een van hun meest illustere stijlen. Hetzelfde kan gezegd worden over de Air Max Thea SE sneaker van hun vrouwen, die een paar strakke metallic looks heeft toegevoegd aan hun Air Max collectie.

Een nieuwe update nike air max thea beige aan de winnaar van de vrouw voor het nieuwe jaar, de Nike Air Max Thea ontvangt een Flyknit revisie. De Air Max Thea werd voor een paar jaar terug geïntroduceerd, voornamelijk met vrouwen in gedachten. Chanelling elementen van de vorige Air Max stijlen die de basis leggen voor de franchise, Thea neemt deze design cues en brengt ze samen in een iets meer vrouwelijke presentatie. Met een stijl die langzaam met een paar kleurupdates is gekruist, is het eindelijk de schijnwerpers gevonden voor een innovatieve re-stijl met de toevoeging van Flyknit over de bovenkant. Naast het materiaal veranderen van de top, is er een uitgelopen Ultra Midsole toegevoegd om ervoor te zorgen dat elke ons onnodig gewicht verwijderd wordt om de schoen zo licht mogelijk te houden.

http://www.zwartstyle.com/
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Picar aquí para entrar